A Motoros Family-ről

Közösség

Friss topikok

  • Kocsó: Egy oktatótól hallottam azt a tippet, hogy sötétben rendszeres időközönként érdemes rövidet dudáln... (2015.01.20. 09:53) Éjszakai motorozás
  • cartshee: Mióta "megnyitották" előttünk a buszsávokat, azóta csodálatos a városban robogni.. vannak sűrűbb s... (2014.07.14. 14:18) Miért is jó robogózni?
  • Kelly és a szexi dög: és ez az autóvezetésre is igaz... (2014.05.19. 13:40) Vezetés? Technika?
  • torró: Hát igen. Nincs biztosíték arra, ha motorra ülsz bármi történhet. De ez igaz mindenre.Furcsa dolgo... (2014.05.18. 17:08) Miből van a baj?
  • DRacsi: 27 éve nyomom a városban, de amikor hátrafordultam mindig ráfutás lett belőle...... soha NE fordul... (2014.05.08. 14:41) Jó tanácsok városi közlekedéshez - motorosoknak

Kis Viktória és a motorozás

2015.08.04. 13:59 Motoros Family

_dsd4704.jpg

 A MOL Motoros Family egyetlen női nagykövetével, Kis Viktóriával készítettünk egy rövid interjút, amelyben a motorozás iránti szeretetéről kérdeztük:

  1. Mikor kezdtél el a motorozás iránt érdeklődni? Kinek a hatására?

Nem motoros családba születtem, így a versenyzők átlagával ellentétben én későn kóstoltam bele ebbe a sportba. Na persze előtte közlekedtem robogóval, és egy 250cc-s váltós motorral is.

Bátyám szerettette meg velem a motorozást, bár az is igaz, nem kellett sokat unszolni, sőt! 13 évesen kaptam szüleimtől az első robogóm, ami a mai napig otthon áll a garázsban. 16 évesen váltottam a 250cc-s gépre, majd 18 évesen csöppentem a motorversenyzés világába egy 1000cc-s Kawasaki nyergében. Azelőtt csak, mint közlekedési eszköz volt számomra, azóta a gyorsasági motorsport az életem. 

  1. Mit jelent számodra a motorozás?

Idestova 5 éve a motorozás körül forog az életem. Előtte is oda meg vissza voltam érte, de akkoriban a lovakra voltam fókuszálva, mivel 8 évig versenyszerűen díj ugrattam. Aztán összetereltem a ménest, és gyorsasági versenyzésre adtam a fejem - és milyen jó, hogy így történt! Azóta gyakorlatilag 24/7, 0-24 ezzel foglalatoskodom. A motorozás az életem. Rengeteg áldozattal jár, időt, energiát, kapcsolatokat nem kímélve hajtok az álmaim elérése felé. Szokták mondani, hogy adrenalin függő vagyok. Van benne valami. Ezt a versenyzésben élem ki.

Nehéz szavakba önteni, mit is jelent pontosan. Olyan érzéseket, élményeket ad, amit ez idáig sehol máshol nem találtam meg. Szabadnak érzem magam, ahol a saját korlátaimat feszegethetem, 150%-on pörögve, mivel tökéletes összpontosításra, precízen összehangolt munkára van szükség a pályán. Ahogy lehajtom, a plexit megszűnik a külvilág, nincs más csak a motor, és én. Nem számít semmi más, csak a verseny, és, hogy körről-körre jobban teljesítsek. Ott lehetek igazán önmagam.

  1. Mit tanácsolnál a mai fiataloknak a motorozással kapcsolatosan?

Megfelelő védőfelszerelés, és ne az utcán feszegessék a határaikat! Magamból kiindulva tudom, hogy milyen nehéz a közúti szabályoknak megfelelően közlekedni, könnyen elkapja a gépszíj az embert, és sajnos hamar megvan a baj. Én nem motorozom utcán (illetve minimalizáltam), azóta, hogy egy kedves baráton-önhibáján kívül hagyott itt minket. Köszönöm, ebből én nem kérek.

Mindig mondtam, hogy ha tehetném, én a jogosítvány megszerzéséhez az árba beleépítenék egy vezetéstechnikai tanfolyamot. Akinek van rá lehetősége, mindenképp vegyen részt egy ilyen tréningen, mert az "öreg" motorosok is gyakran meglepődnek milyen feladatok elé állítják őket, amiket igazából megfelelő technikával gyerekjáték kivitelezni. Életet menthet a közúton. És az ég szerelmére! Vigyázzanak magukra! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motorosfamily.blog.hu/api/trackback/id/tr887678848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása